دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات سایت استفاده کنید.
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: تمرینات سری معبد شائولین

  1. #11
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    مکانیک سیالات
    نوشته ها
    11,160
    ارسال تشکر
    13,080
    دریافت تشکر: 21,732
    قدرت امتیاز دهی
    56282
    Array
    ریپورتر's: خوشحال2

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین


    فن لاک پشتی
    هر روز صبح پس از بیدار شدن چهار زانو بشینید و برای انکه ذهن و فکرتان اسوده و ارام باشد چشمها را ببندید و برای تقویت نیروی ((چی)) توجه تان را بر ان متمرکز کنید. سپس پشت کمرتان را با دستهای خودتان 36 بار به سمت داخل ماساژ دهید و بعد 36 بار همان ناحیه را به سمت طرفین ماساژ دهید. این مرحله یک نوبت از تمرین می باشد.
    پس از این تمرین انگشت شست را روی اولین بند انگشتان میانی و سایه بگذارید و به کمر و به استخوانهای بر امده دومین بند ستون فقرات تلنگر بزنید .انگاه با هر دو دست به ناحیه مزبور 360 بار اهسته ضربه بزنید.
    بعد از اتمام ضربه زدن بار دیگر شروع به ماساژ دادن کنید(به همان روش قبلی).و پس از ماساژ دادن مانند روش قبل شروع به ضربه زدن کنید.شما هر روز باید 3 مرتبه مراحل فوق را انجام دهید.
    هنگام این تمرین حتما تعداد دفعات را به خاطر بسپارید واشتباه نکنید.شمارش اعداد می تواند به تمرکز و یادگیری شما کمک کند. چشمها ذهن را می بینند و ذهن نیز قلب را می بیند.
    پس از یک سال تمرین کلیه های شما سالم و قوی خواهد شد.سپس سعی کنید فن چکش را تمرین کنید در این تمرین یک چکش چوبی نرم جایگزین مشت می شود.
    جنس این چکش بهتر است از چوب خیزران باشد.هنگام این تمرین نخست نیروی ((چی)) را به ناحیه کمر هدایت کرده و با همان چکش از بالا به پایین و از چپ به راست ناحیه کمر ضربه بزنید.




    در ابتدا به ارامی ضربه بزنید سپس کم کم ضربه ها را شدید کنید. در اوقات روز باید جلیقه بی استین اهنی بپوشیدکه با حلقه هایی اهنی به قطر 3 سانتی متر بافته شده باشد و ساکنین جنوب چین ان را نیم تنه زرهی می نامند.این جلیقه اهنی بالا تنه شما را می پوشاند و با بندهایی در قسمت سینه و شانه ها بسته می شود.
    وقتی دراز می کشید می بایست بر یک تخته چوبی به صورت طاقباز بخوابید. هنگام تمرین این فن جلیقه باید ابتدا سبک و رفته رفته سنگین شود.وقتی به کمر و پشت خود ضربه می زنید ابتدا از چکش چوبی سبکتر و
    نرمتر استفاده کنید.سپس از چکش سنگینتر استفاده کنید تا نوبت به چکش اهنی برسد.وقتی رفته رفته در برابر ضربات چکش فلزی به کمر بتوانید مقاومت کنید و دردی احساس نکنید به دستاوردی بزرگ نایل شده اید.



    معرفی مختصر:

    1:این فن یکی از فنون هدایت یانگ گانگ است تمرینی برای بهبود کمر و کلیه ها می باشد.

    2:راهنمای تمرین:استاد شائولین می گوید که این فن تمرینی برای بهبود پشت و کلیه هاست که مانند فن گاو اهنی می باشد.
    این فن صرفا مختص دفاع شخصی است.
    تمرین قسمت پایین کمر و پشت برای استخوانهای بین کلیه ها که نرم و لطیف هستند مطلوب می باشند.بنابراین اگر می خواهید در این فن به مرحله استادی برسید باید با پشتکار زیاد ان را تمرین کنید.این فن شامل اموزش بدن انسان از گردن تا نشیمنگاه می گردد. اگر می خواهید کمرتان را محلم و سفت کنید می بایست انرژی ((چی)) را به ناحیه پشت خود هدایت کنید.

    در حین اموزش باید بر نحوه اتصال انرژی متمرکز شوید سپس با ضربه زدن به کمر تمرین را شروع نمایید.
    اگر نمی توانید این کار را انجام دهید هرگز نخواهید توانست به مزایای این فن نایل شوید.اگر در حین تمرین فنون لاک پشتی و سر اهنی و لباس اهنی و گاو اهنی را با هم ترکیب کنید هیچ فن دیگری جز فنون نرم مانند تک انگشتی_ دست مقاوم و کف دست سینا بار نمی تواند شما را شکست بدهد فن مورد بحث ما حقیقتا فنی عالی در دفاع شخصی است.


  2. 9 کاربر از پست مفید ریپورتر سپاس کرده اند .


  3. #12
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    تجربی
    نوشته ها
    1
    ارسال تشکر
    0
    سپاس شده 6 در 1 پست
    قدرت امتیاز دهی
    0
    Array

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    با سلام خدمت شما.گه میتونید مطالب این قسمت رو بیشترش کنید.........خیلی خوبه چون من رشته ام رزمی هست و به اینها نیاز فوریتی دارم.

  4. 6 کاربر از پست مفید atrevafa سپاس کرده اند .


  5. #13
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    مکانیک سیالات
    نوشته ها
    11,160
    ارسال تشکر
    13,080
    دریافت تشکر: 21,732
    قدرت امتیاز دهی
    56282
    Array
    ریپورتر's: خوشحال2

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    نقل قول نوشته اصلی توسط atrevafa نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما.گه میتونید مطالب این قسمت رو بیشترش کنید.........خیلی خوبه چون من رشته ام رزمی هست و به اینها نیاز فوریتی دارم.

    به روی چشم


  6. 5 کاربر از پست مفید ریپورتر سپاس کرده اند .


  7. #14
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    ماشین ابزار
    نوشته ها
    1
    ارسال تشکر
    27
    سپاس شده 4 در 1 پست
    قدرت امتیاز دهی
    0
    Array

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    سلام
    خیلی عالی بود داداش یک مقدار سریعتر پیش بری بهتره
    باز هم از این مطالب بذار
    یا علی

  8. 4 کاربر از پست مفید مجید1400 سپاس کرده اند .


  9. #15
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    الكترونيك
    نوشته ها
    3
    ارسال تشکر
    0
    دریافت تشکر: 19
    قدرت امتیاز دهی
    0
    Array

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    با سلام
    دوست عزیز من به ورزشهای رزمی خیی علاقه دارم مخصوصا به شائولین .
    اگر امکان داره از کلیپ یا فیلمهای فرمهای شائولین برای دانلود بزارید.
    خیلی عالیه ممنون

  10. 4 کاربر از پست مفید بهزاد 71 سپاس کرده اند .


  11. #16
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    مهندسی رباتیک
    نوشته ها
    1,766
    ارسال تشکر
    1,660
    دریافت تشکر: 6,244
    قدرت امتیاز دهی
    1457
    Array
    * Robo milad *'s: جدید156

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    عالی بود لطفا ادامه بدید

  12. 3 کاربر از پست مفید * Robo milad * سپاس کرده اند .


  13. #17
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    مخابرات- سیستم
    نوشته ها
    114
    ارسال تشکر
    239
    دریافت تشکر: 520
    قدرت امتیاز دهی
    10
    Array

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    نقل قول نوشته اصلی توسط DjMahdi نمایش پست ها
    فن جهش هزار پا
    ابتدا هر دو کف دست و نوک پنجه های پا را بر زمین بگذارید به طوری که سینه تان 5 تا 8 سانتیمتر بالاتر از سطح زمین قرار گیرد.این حالت درست شبیه به (شنا رفتن) در ورزشهای امروزی است.
    اکنون قسمت میانی تنه را به شکلی بالا ببرید که حالت کمان را به خود بگیرد.در جا به دستها و پاهای خود فشار وارد کنید و انها را به زمین بکوبید تا به سمت جلو بجهیدو بدین ترتیب می توانید تا حدودی به هوا بجهید.اما مراقب باشید که حالت کمانی بدنتان به فاصله 5 تا 8 سانتیمتر زمین حفظ شود.پس از انکه توانستید این فن جهش را انجام دهید به جای کف دست از مشت استفاده کنید سپس مشت را به پنج انگشت و سه انگشت و دو انگشت و در نهایت به یک انگشت تغییر دهید.دو پا را بعد از مدتی می توانید به یک پا تغییر دهید وقتی
    بتوانید بدین طریق به راحتی به جلو و عقب بجهید به موفقیتی عظیم نایل خواهید شد.


    معرفی مختصر:
    1:فن جهش هزار پا از فنون سخت و قدرتمند بیرونی از هنرهای هفتادو دوگانه شائولین است.
    این فن به انرزی یانگ تعلق دارد و تمرین ویژه ای برای تقویت انگشتان دست و پا محسوب میشود.
    این فن ضمنا فن گونگ خوابیده یا فن گونگ گربه نامیده می شود.

    2:فن جهش هزار پا که سابقا (هزار پای جهنده)و (بدن فنری) و فن(مار پیچنده) نامیده میشدمهارتی عادی در سبک ((مبارزه زمینی)) و مهارت رزم شبانه و ووشوی نمایشی محسوب میشود.
    فن جهش هزار پا به فن جهش عمودی هزار پا و جهش افقی هزار پا و فن جهش پیچ وتاب هزار پا و فن پرش هزار پا میباشد.
    هدف اصلی این تمرین بهبود قدرت جهش و نیروی انگشتان دست و انگشتان پا می باشد به طوری که حرکت قسمتهای مختلف بدن با هم هماهنگ خواند شدوبه یاد داشته باشید که هنگام جهش کمر و شکمتان باید بالا قرار داشته باشند.

    3:راهنمای تمرین:استاد شائولین می گوید کسانی که رزمنده شبانه هستند حتما باید این فن را اموزش ببینند.
    این فن عالی است که دستها و پاها را بسیار قدرتمند می سازد.
    فن مورد بحث به طور همزمان شامل تمرین جهش می باشد.پس از اتمام و تکمیل این فن وقتی با حریفی مواجه شوید نه تنها او را شکست می دهید بلکه با کمک قدرت جهش خود می توانید از معرکه بگریزید.
    هنگام مبارزه می توانید روی زمین بخزید و از چشم حریف پنهان بمانید علاوه بر ان می توانید به طور ناگهانی به حریف حمله ور شوید.
    مهدی جان ممکنه این مطالب رو واسه من میل کنید؟
    دنیا پیشرفتش را مدیون آدم های غیر منطقی است !

  14. 3 کاربر از پست مفید محمد ایرانی سپاس کرده اند .


  15. #18
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    مکانیک سیالات
    نوشته ها
    11,160
    ارسال تشکر
    13,080
    دریافت تشکر: 21,732
    قدرت امتیاز دهی
    56282
    Array
    ریپورتر's: خوشحال2

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد ایرانی نمایش پست ها
    مهدی جان ممکنه این مطالب رو واسه من میل کنید؟
    والا اینا رو از کتاب تایپ میکنم کتاب تمرینات معبد شائولین.2 جلد هست.


  16. 3 کاربر از پست مفید ریپورتر سپاس کرده اند .


  17. #19
    همکار تالار مهندسی برق
    رشته تحصیلی
    برق
    نوشته ها
    262
    ارسال تشکر
    981
    دریافت تشکر: 1,965
    قدرت امتیاز دهی
    1540
    Array
    پدرام++'s: جدید44

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    مطالب بسیار کاربردی و مهمی است که حتی در باشگاه ها هم آموزش داده نمی شود. این ارزش مطلب شما رو بیشتر می رسونه . تشکر

  18. #20
    کاربر جدید
    نوشته ها
    1
    ارسال تشکر
    0
    دریافت تشکر: 0
    قدرت امتیاز دهی
    0
    Array

    پیش فرض پاسخ : تمرینات سری معبد شائولین

    سلام..اگه میشه تمام 72 مورد اسرار معبد رو بزارین...مرسی

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. معرفی: تاریخچه بازی God of War
    توسط Geek در انجمن نقد و بررسی بازی های کامپیوتری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 7th December 2009, 08:07 AM
  2. مقاله: تاثیر ورزش بر متغیرهای روان‌ شناختی
    توسط Victor007 در انجمن پزشکی ورزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 19th November 2009, 01:30 PM
  3. همه چيز در مورد ايروبيك
    توسط nafise sadeghi در انجمن اخبار ورزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 29th September 2008, 08:12 AM
  4. چغازنبیل
    توسط ЛίL∞F∆R در انجمن معماری ایرانی و اسلامی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 9th September 2008, 10:54 AM
  5. معبد زئوس-المپیا-یونان
    توسط ЛίL∞F∆R در انجمن معماری جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 8th September 2008, 11:26 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •